Žiadosť o vrátenie poplatku je možné podať v prípade zistenia nesprávne uvedených údajov podanej žiadosti, zamietnutej žiadosti alebo nesprávne realizovanej úhrady na účet vydavateľa tachografových kariet (účet je uvedený v zálohovej faktúre odovzdanej po úspešnom podaní žiadosti žiadateľovi na emailovú adresu uvedenú v žiadosti, prípadne osobne na zbernom mieste).
Žiadosť o vrátenie poplatku na stiahnutie: Žiadosť o vrátenie poplatku
Žiadosť je potrebné riadne a čitateľne vyplniť, podpísať a priložiť k nej doklad/výpis z realizovanej úhrady (doklad z prevodu, originál poštovej poukážky). Vytlačenú a podpísanú žiadosť s priloženým dokladom o úhrade je potrebné odoslať na adresu:
Alanata a.s.,
Krasovského 14
85101 Bratislava
Prijatá žiadosť je spracovaná na základe úplnosti prijatých údajov a stave vybavovania služby. O výsledku vybavenia žiadosti o vrátenie úhrady poplatku Vás budeme informovať na kontaktné údaje uvedené v prijatej žiadosti.
V prípade otázok alebo nejasností môžete kontaktovať telefonicky infolinku: +421 232 112 515, alebo otázky môžete smerovať na email: karta@alanata.sk
Upozornenie: poplatok nie je možné vrátiť v prípade, ak služba vydania tachografovej karty už bola poskytnutá, čo zahŕňa aj lehotu doručovania tachografovej karty.