Služba výmeny poškodenej karty sa zadáva v prípade, pokiaľ ide o poškodenie karty z vlastnej viny (hradí sa plný poplatok ako v prípade novej karty). Ak chcete nahlásiť reklamáciu nefunkčnej karty riaďte sa inštrukciami podľa Reklamačného poriadku.
ČO JE POTREBNÉ K PODANIU ELEKTRONICKEJ ŽIADOSTI:
- číslo tachografovej karty vodiča
- rodné číslo
- diskrétny údaj (bezpečnostné 4-miestne číslo), ktorý je uvedený v sprievodnom liste (tvorí súčasť doručenej zásielky spolu s tachografovou kartou vodiča)
- číslo Občianskeho preukazu
- fotografiu tváre vodiča - elektronický súbor (fotografia tváre zo smartfónu)
- fotografiu vlastnoručného podpisu vodiča - elektronický súbor (fotografia podpisu na bielom podklade/papieri)
Ako si správne vyhotoviť fotografiu vlastnoručného podpisu nájdete v časti Pomoc.